Weer weg uit San Francisco.

28 juli 2015 - San Simeon, California, Verenigde Staten

Zo vandaag de spullen weer ingepakt, na 2 nachten in San Francisco weer tijd om te gaan. Maar we moesten natuurlijk nog met de Cabel Car. Dus ff doorlopen en ja hoor de rij was een stuk korter dan de dag ervoor.  Wij er op en natuurlijk staan aan de zijkanten, wat een sensatie en hoe stijl omhoog gaan die dingen echt geweldig. Maar whats go’s up, must go down. Wat een hellingen en wat een systeem, geweldig. Bij het museum uitgespat en daar nog gekeken hoe het allemaal in zijn werk gaat.

Daarna maar de bus gepakt richting hotel want was knap warm en nog best ver en onze kuiten zijn in die 2 dagen nog niet echt getraind.

De auto in en omgedraaid en toen natuurlijk als laatste Lombard afrijden, eerst naar boven en dan naar beneden. Heel leuk exameneis voor het rijbewijs, de hellingproef.

Toen weer op weg richting LA over highway 1. Een schitterende weg met uitzicht op zee. Alleen jammer dat er ineens mist van zee over kwam.  Dan is de weg wel erg bochtig. We zijn nu in San Simion voor de nacht en gaan morgen zee olifanten kijken op het strand.

1. Leo & Leny:
    29 juli 2015
    lekker mistig zeg, wel lekkere temperatuur om te reizen
  2. Anneke:
    29 juli 2015
    super! Lekker genieten.
  3. Hans en Getty:
    30 juli 2015
    Hoi allemaal,
    Ziet er mooi uit veel te zien.
    Heb even op Skype een bericht gezet over een foutje in sommige foto's.
    Gr Hans