San Simion

29 juli 2015 - San Luis Obispo, California, Verenigde Staten

Zo vandaag San Simion eens verder bekijken. We wisten dat er mooie uitkijk plekken waren. Dus na een goed ontbijt weer de spullen in de auto en op pad. Als eerste kwamen we bij een pier in de baai aan en daar werd verteld dat er dolfijnen waren. Maar even met een Ranger gesproken, want het zijn er allemaal natuurparken, die zei dat er een jonge walvis rondzwom 3 a 4 maanden oud. Bewust achtergelaten door zijn moeder die in de oceaan zwom om killer sharks op een afstand te houden. Zo kon de baby rustig groeien.

Een paar keer gespot en geprobeerd op de foto te nemen. Maar speelde verstoppertje met ons en iedereen die daar was. Dan daar dan weer hier. Toch een paar keer gelukt om hem/haar aardig op de foto te krijgen.

Daarna naar een andere baai en daar lagen de zee olifanten. Wat een gevaarten waren dat lagen daar heerlijk te zonnen beetje zeewater met de vinnen over zich heen gooien als te heet werd, anderen deden dat met zand of gingen stukje verliggen. Een geweldig spektakel