Naar Los Angeles

30 juli 2015 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Vandaag op weg naar Los Angeles, nog steeds op de 1 wat een schitterende weg is dit af en toe is het de 101 zeker de nieuwere versie maar wat een geweldige views, Je kan blijven stoppen.

Eerst naar Santa Monica naar  Venice Beach, volgens Mitchell moest je daar geweest zijn, nou wij dus ook nu. Leuke boulevard ietsjes meer als in Scheveningen maar dat is al heel snel hier groter en drukker als bij ons.

Gelukkig zijn de afstanden ook wat groter, buitenwijkje en dan nog tig mijl naar je hotel. Daar aangekomen spullen er uit en eten en dan echt naar LA. We hebben de sterren in de tegels op Hollywood al gezien. Morgen gaan we met de Hop on hop off bus de stad verkennen.

1. Leo & Leny:
    31 juli 2015
    blijft leuk jullie te volgen
  2. Anneke:
    Leuk verslag weer. we zien het weer voor ons! !
  3. Wim en Greet van Veen:
    1 augustus 2015
    Wij genoten bij elk verhaal en updates van foto's dat we steeds bewonderen! Daardoor leven we juist mee met jullie belevenissen. Inderdaad goed en heel leuk om dat te volgen