Dag 2 in Los Angeles

31 juli 2015 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Na het ontbijt op naar Mulholland drive in Beverly Hills. Een schitterde weg door de heuvels van LA Op zoek naar de Hollywood sign want daar moet je geweest zijn.
Nou dat duurde even want die drive is lang en bochtig en gelukkig zie je het sign dus nergens. Uiteindelijk maar naar de Hollywood Boulevard. Want van de sign waar je moet zijn, niks te zien.

Na een parkeerplaats gevonden te hebben in een bloedhete ondergrondse parkeergarage naar de Subway voor de lunch.
Wat een mensen menigte daar geweldig en allemaal bekenden 7 x superman, batman, catwoman en nog veel meer te veel om op te noemen en zeker niet om te fotograferen. Enkele supermannen of spider weet ik niet meer hadden mijn postuur. Nou dat ziet er leuk uit in zo’n strak pakje. Wel heel leuk om daar te lopen.
Ook daar nog een winkels natuurlijk en daar doorgelopen wat zagen wij daar in de heuvels. De Hollywood sign daar moesten we dus zijn.

Aardig op de foto kunnen nemen. Daarna toch maar een rondrit gedaan langs de huizen van de sterren met uitleg. Nog wat hele leuke vakantiehuisjes gezien, misschien voor volgend jaar wat?

Morgen naar San Diego

1. Roel:
    1 augustus 2015
    Hoi,
    Ik heb nog wel een fotootje van de Hollywood Sign hoor want wij zijn er wel geweest in 1988.
    Maar goed, het is leuk jullie reisverslag per dag te lezen en we genieten er van.
    De laatste week voor jullie dus haal er uit wat er nog in zit.
    Groeten, Roel en Lenie