De 2e dag in Las Vegas

22 juli 2015 - Bishop, California, Verenigde Staten

Was raar wakker worden en maar kort geslapen allemaal. De eerste dag had er wel ingehakt. Dus tegen 11 uur pas naar buiten en ontbijten. Dat was bij de IHOP (International House of Pancackes) Heerlijk gegeten Gebakken eieren, worstjes, wentelteefjes en Pancackes. Pffffffff
Hier kon je mee vooruit.

Daarna auto gehaal en naar de Outletstore want er moest geshopt worden. Almere en Roermond bij elkaar aan merkkleding etc. Gezellige tijd gehad!! Daarna nog naar de Walmart om alvast wat spullen voor onderweg te kopen.

Terug naar hotel en naar het zwembad om te zonnen en te zwemmen op de 24e etage en om 9 uur de toren op. Geweldig uitzicht over de stad, zeker in het donker. Je kon er ook nog leuke dingen doen in een draaimolen naast de toren, heel leuk op 123m hoogte en je kon naar beneden springen aan een touwtje. Heel leuk allemaal. Je kon ook nog de mast in, denk een metertje of 40 of hoger dat kan makkelijk en dan in een bakje en je dan met wat anderen naar beneden laten vallen. Helaas niemand van ons had zin in 1 van deze activiteiten. Misschien vonden ze het ook wel te duur. Sprongen koste meer als $100, draaimolen $30 en de Trill in de mast was $45. Das een aardig prijsje voor een gezellig avondje uit.

Hierna zou het bezoek aan de Strip nog plaats vinden maar bij iedereen was het kaarsje wel opgebrand en morgen is het vroeg opstaan dus werd er besloten om toch nog een gokje te wagen, je kan er bijna ook niet om heen, het is hier OVERAL 1 grote speeltuin. Weinig gewonnen en niet verloren geloof ik, dus gaan we nu maar slapen

1. Anneke:
    22 juli 2015
    ja, gokken kan je daar 24 uur per dag....Heb je Harrah's gezien?? Daar hebben wij gelogeerd. pal naast het Venetian. Moet je gezien hebben van binnen: geweldig! Alsof je echt in Venetië bent.!!