Het begin van onze reis

21 juli 2015 - Schiphol, Nederland

Vanmorgen 20/7 om 7 uur op Schiphol. Lekker relaxed. Koffie gedronken etc. Toen inchecken en daar begonnen de problemen. Vlucht vertraagd tot 21.30 uur. Dat was balen. Naar de balie voor verdere info. Helaas werd toen onze vlucht geannuleerd. Wachten voor plek op andere vlucht bij de info balie met 350 andere mensen. Gebeld met KLM want duurde beetje erg lang allemaal. Dit ging wat vlotter, vlucht naar Montreal en dan overstappen naar Las Vegas. Beetje vertraging maar nu eindelijk op weg. In de middag om 14.00 uur naar Montreal in Canada, waren we ook nog niet eerder geweest Dat ging geweldig niet zo'n groot vliegveld maar...... om te lopen is het verdomd groot. We werden van de ene kant van het vleigveld naar de andere gestuurd ivm inchecken Amerika. Uiteindelijk uit moeten checken en onze koffers op moeten halen en naar buiten en weer naar binnen. Dat tikt makkelijker als dat het ging. We moesten nl nu Canada in.... tja en daar heb je weer aparte formuliertjes etc voor. Om een lang verhaal kort te maken we waren rond 5 uur geeland Canadese tijd en om 7 uur waren we weer AL op de plek om ons vliegtuig naar Las Vegas te halen. Gelukkig waren wij op tijd en hij niet :-( Dus vertraging duurde weer 3 kwartier, maar toen de lucht in naar Vegas. Kwamen we om half 3 nederlandse tijd aan/ Met de trein naar andere terminal goed systeem scheelt lopen.

En Ja toen stonden we buiten op de airport, Bus naar autoterminal en.. jawel in de rij voor onze auto. Dit duurde bijna 2 uur maar toen mochten we er toch een knappe uitzoeken. We hebben een Toyota chevy of zo iets geweldig ding. En toen op weg naar hotel dwars door Vegas GEWELDIG. De rest volgt later is nu 15 in de middag ned tijd en ik moet gaan slapen van Bea. 6 uur hier