Naar Death Valley

23 juli 2015 - Mammoth Lakes, California, Verenigde Staten

Zo een beetje bijgekomen van de vliegreis zijn we vroeg opgestaan om op weg te gaan 8 uur was iedereen beneden, 2 diehards zaten zelfs al te roken en te spelen in casino. Wordt lekker op leeftijd gelet ;-). Helaas vakantie hebben ze nog niet terug verdiend.

Na een kleine 200 km kwamen we aan in Death Valley, tenminste daar stond een bordje. Gigantisch wat je daar allemaal ziet, teveel allemaal om op te noemen en HEET, gemiddeld 45 graden en een hele het wind. Bij verschillende punten uit de auto gegaan maar blij als je weer terug in de auto met airco kon gaan.

Nog de Golden Canyon in gelopen maar die loopt geloof ik nar de andere kant van het park. De dames waren allen al terug naar de auto en na een kilometer zijn Mitchell en ik ook maar terug gegaan want er was geen licht aan het eind van de tunnel ;-).

Naar Badwater gereden en daar hadden we wat meer van verwacht zag er wel gaaf uit maar was niet zo mooi als de foto's op Google. Hopelijk zijn onze foto's ook goed.

Daarna langs de zandduinen gereden en natuurlijk gestopt een geweldig schouwspel en gelukkig zag je nog wel wat door de zandstormen die er door raasden.

Toen naar Bishop gereden waar we overnachten. Motel opgezocht en gaan eten en slapen. Slechte WIfi verbinding en geen puf meer om foto's op te loaden.

Komen dus nog

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade