Over de Tioga Pass

25 juli 2015 - Sonora, California, Verenigde Staten

Na een heerlijke nacht in ons hotel vanmorgen eerst even spullen voor het ontbijt gehaald, want zo'n keuken moet je toch wel benutten. Heerlijk ontbeten met gebakken eieren met bacon etc daarna voor de verandering maar weer eens op pad.

We gingen over de Tioga pass dwars door Yosimeti Park. We hebben schitterende dingen gezien maar uiteindelijk vonden we de toch op zich een beetje tegenvallen. Natuurlijk op de foto plekken gestopt om foto's te maken en dan snel weer terug in de auto. Temperatuur was wel rond de 25°
maar er waaide vaak een ijzige bergwind heel apart. Bij de auto's geen last maar 5 stappen verder en het was echt fris in de volle zon.

Lekker zitten picknicken in het park en daarna weer op weg naar ons volgende hotel in Sonora. Morgen bijtijds weer op want dan gaan we wel naar Yosimeti Valley en hopen dat het we daar de juiste plekken wel vinden. Daarna naar Merced waar we weer slapen en ik jullie weer kan vervelen met mijn verhaaltjes. Daaarna gaan we naar San Fransico of vlak in de buurt waar we 2 nachten blijven en op de 27 naar Alcatraz Island gaan.

1. Anneke:
    25 juli 2015
    Succes. Houd je ogen en oren goed open, de natuur is onvoorspelbaar...
  2. Hans en Getty:
    25 juli 2015
    Leuk voor jullie geniet wij hebben hier 'n zomer storm ziet er niet uit. Lijkt wel herfst. Morgen aan de bak alles voor en achter op ruimen. Komt goed liefs en nog heel veel plezier.