Laatste daagjes

22 maart 2018 - Jakarta, Indonesië

Vandaag onze laatste gehele dag hier op Lombok. Helaas werd er veel regen voorspeld en was het verstandig om in de buurt van het hotel te blijven. Niet echt een straf hoor.

In de ochtend na het ontbijt lekker bedje op strand ingenomen en daar heerlijk gelegen tot de lunch. We zaten daar net en begon het donker te worden en wat te regenen. Veel onweer ook en wat meer water.

Gelukkig hadden we spelletjes bij ons en na dat onze Bas dat van onze kamer had gehaald konden we gaan rummikubben. Irene wilde lezen Ina even rusten, dus er bleven er 4 over Bas, Bea, Ylse en ik.

Nou ben ik niet zo van de spelletjes maar het was nu wel even leuk. Beetje jammer dat Bas 3x moet winnen op alle mogelijke wijzes, Bea ook nog een keertje en toen werd het weer tijd om te gaan douchen en te rusten voor het diner.

Om 19.30 met taxi naar de stad want regende en onweerde gestaag door, hele leuke klappen en flitsen. Heerlijk gegeten en de ene helft weer terug met taxi (de oudjes) en de rest lopend, het was inmiddels droog.

Dat was het weer voor nu want morgen inpakken en wachten we worden hier om 16.00 opgehaald in Nederland dan 9 uur. We hebben dus nog wel wat voor de boeg voor we zaterdagochtend weer terug zijn op schiphol.

We hebben met z'n 6en een hele gezellige en mooie vakantie gehad. Iedereen bedankt voor het lezen en volgen en de reacties.

Wie weet tot weer ziens hier.

1. Irene:
    23 maart 2018
    Fred, bedankt voor je informatieve en leuke verslagen, scheelt ons een hoop tijd 😜. Zo hebben we een leuk aandenken van onze gezamenlijke vakantie. We hebben het heerlijk gehad mede ook door onze reisgenoten 👍😎🌴
  2. Bas Piepenbroek:
    23 maart 2018
    Uiteraard sluit ik mij daar geheel bij aan. Met nog één laatste aanvulling, zometeen nog lunchen in het hotel-restaurant met een laatste bintang. 🍺
  3. Yvonne:
    23 maart 2018
    Geniet dan nog maar even van het moois daar.
    Bedankt voor het meebeleven van jullie avonturen.
    Hele goede vlucht en tot gauw😘
  4. Leo & Leny:
    Hoi
    Geinig om te lezen en hoop op een goede terugvlucht, hopende beter als wij toen
    Goede reis
  5. Anneke:
    23 maart 2018
    Goede en veilige reis terug. Bedankt voor het leuke verslag.. Zo bleven we op de hoogte van jullie belevenissen. 😁😉
  6. Hans en Getty:
    23 maart 2018
    Veilige reis terug. Het was leuk om steeds de verslagen te lezen. Allemaal de groetjes.