Gili eilanden

18 maart 2018 - Senggigi, Indonesië

Vandaag een trip naar alle 3 de Gili eilanden, we werden weer om 9 uur opgehaald en na een half uurtje waren we bij onze boot. Heerlijk alleen wij met z'n 6en .
Eerst naar het grootste eiland Gili Trawangan het tralala eiland wordt dat hier genoemd. Alleen maar duiken snorkelen en feesten etc. Heel druk maar het kleine stukje wat wij hebben gezien kon ons niet bekoren. Met de boot naar het middelste eiland Gili Meno. We kwamen daar aan op een schitterend strand en hebben daar heerlijk gezwommen en gesnorkeld. Geweldig.

Het werd tijd voor de lunch en dus weer in de boot naar Gili Air.
Het restaurant was ook aan het strand en na onze lunch zijn we ook weer heerlijk gaan snorkelen. Intussen was Ylse gaan paardrijden wat ze heel graag wilde doen en onze gids kon dat regelen voor haar. Dus die waren we uurtje kwijt ;-)

Hierna weer in de bus naar huis en zaten onze excursies er op. Wat we verder nog gaan doen weten we nog niet, in ieder geval een dag helemaal niks.

1. Hans en Joyce.:
    19 maart 2018
    Heerlijk om zo met jullie mee te leven!! Zijn er mooie vissen /planten/koraal te zien bij het snorkelen? Nog 5 dagen genieten....!!
    Liefs en groet voor allemaal.
  2. Yvonne:
    19 maart 2018
    Max was op het tralala eiland geweest.
    Jullie hebben je snorkeldiploma wel gehaald deze vakantie. Mooi he, de onderwaterwereld.
  3. Hans en Getty:
    Geniet er nog van.
  4. Michel en Ellen:
    19 maart 2018
    Wat een leuk verslag om te lezen! Mooie foto's ook, vooral Bas en Fred in Sarong😁