Rust

19 maart 2018 - Senggigi, Indonesië

Zo vandaag was het onze eerste dag op Lombok dat er niets hoefde. Geen programma, geen gehaast rust. Enige was als je wilde ontbijten dan kon dan maar tot 10 uur. Maar onze klok heeft zich al goed aangepast en ons eet ritme maakt ons als van zelf wel wakker. Dus rond 9 uur aan het ontbijt. Even later kwamen ook de buren dus met 4 heerlijk ontbeten, 5 minuten voor sluiting kwam Ina nog snel wat naar binnen werken en Ylse die lag nog te slapen. Had toch vorige dag al aangegeven dat zij graag rond 11 uur wilde ontbijten. Tja jammer maar helaas 😀

Met z'n 4 naar het strand en lekkere bedjes en parasols heerlijk windje en af en toe even wat bestellen achter ons. Hoe decadent kan het leven zijn. Uiteindelijk ook nog de lunch op het strand laten serveren, helemaal TOP.

Na de lunch gingen Ina en Ylse weg voor een massage in de Wellness op het park en wij zijn heerlijk blijven liggen. Rust.

Om 5 uur zijn we toch maar beetje in beweging gekomen want... Happy hour. Das belangrijk natuurlijk, vocht moet op pijl blijven. Wij natuurlijk bier en de dames kozen voor een Singapore Sling.

Bea met en Irene zonder ijs. Bea had er geen moeite mee... Glas was zo leeg. Irene had het wat lastiger en bedankte op de helft, was bang dat ze op alle tafels zou gaan dansen. Bas en ik moesten het maar leegdrinken. Ijs laten aanrukken en 2 rietjes en we hebben samen genoten 😎😎

Een schitterende zonsondergang gezien met op de achtergrond de vulkaan Gunung Batung

Daarna tijd om te douchen en avondeten. Bea en ik met taxi ivm knie en de andere 4 lopen. Was maar klein stukje van 10 minuten. Taxi was 2 minuten.

Heerlijk gegeten en schitterende gerechten weten er opgediend. Daarna stond onze taxi nog te wachten dus wij snel weg naar kamer. Rest is nog tijdje onderweg geweest want ze kwamen zo'n leuk winkeltje tegen.😪 Betekent dat wij daar nog naar toe moeten morgen.

1. Leo & Leny:
    20 maart 2018