Naar Lombok

16 maart 2018 - Senggigi, Indonesië

Zo vroeg op vandaag want we worden om 8.30 opgehaald om naar vliegveld te gaan. Dus om 7.30 zaten we met 4 in de eetzaal de 2 dames kwamen om 8 uur direct met de koffers die wij nog moesten halen.

Uiteindelijk kwam om 9 uur het busje om ons weg te brengen en binnen kwartier waren we op vliegveld.

De gebruikelijke veiligheidscontroles door en ja hoor water en cola kon gewoon mee in rugtas??

Rond 11 uur aan boord en om bij half 12 de lucht in voor half uurtje vliegen naar Lombok.

Koffers opgepikt en met alle bagage naar de uitgang kijken waar we werden opgepikt en jaar hoor daar stond er 1 met papier met onze namen. Naar het busje en spullen er in en naar nieuwe onderkomen.

Wat een rus hier op het eiland in tegenstelling tot Bali waar de motoren om je heen zoemden de auto’s meer in de file staan als rijden in de steden.

Na een goed uur waren we bij hotel alleen waren de kamers nog niet klaar dus maar drankje gaan doen en gelijk wat gegeten.

Weer wandelingetje terug over het mooie park en kregen we de sleutels. Moet zeggen dat het er aan de buitenkant leuker uitziet als van binnen. Beetje sombertjes.

Koffers uitgepakt en zwem en snorkelspullen mee want we zitten vlak aan strand. Bas en ik gingen eerst zo even kijken en ik was snel terug om waterschoenen aan te doen. Je zakte ver weg in zand en allemaal los koraal en schelpen. In zee ging het wel best helder. Dus na tijdje weer er uit en lekker op de bedjes gelegen. Gaan douchen en omkleden en weer naar het eten.

Speelde een leuke band met goeie muziek en heerlijk gegeten en gedronken. Het was toch al weer snel laat en morgen worden we om 9 uur gehaald voor de excursie over het eiland en naar het mooiste strand van Lombok. We gaan het zien.

1. Anneke:
    17 maart 2018
    Ziet er heel vervelend uit. Echt behelpen met zo'n uitzicht.....
  2. Yvonne:
    17 maart 2018
    Lekker , de rust na de drukte. Lombok kennen wij niet. Ben benieuwd naar de verhelen en de foto's