Op naar Kuta

14 maart 2018 - Tuban, Indonesië

Vandaag dus de laatste dag van ons verblijf in Ubud bij Bhanuswari Resort & Spa. Om 9 uur werden we al opgehaald door onze gids Windia en werd er overlegd waar we wel en niet naar toe wilden.

Als eerste naar een Balinese dans waar een heel toneelstuk werd opgevoerd. Daarna nog naar de Rijst Terrace bij Tegalalang. Onze gids was een beetje ziekjes of we maar beetje wilden opschieten. We hebben daar natuurlijk gevolg aangegeven....Daarna nog een lunch gebruikt onderweg en vandaar uit naar ons nieuwe verblijf in Kuta het Swiss-bel hotel Tuban. Onze gids was heel erg opgelucht dat hij van ons af was en dat was wederzijds.

Onze nieuwe Host was Billy en die ging onze incheck regelen en wat dingen uitleggen, gaf ook op de normale wijze aan dat er wat excursies zijn en dat we hier aan meekonden doen. Heeft ons zijn kaartje gegeven, prima.

Daarna naar de kamers zag er schitterend uit . Helaas was het bed groot maar de lakens vies??? Bas en Irene hadden dat als eerste door en die appten dit gelijk in onze groep. Bea natuurlijk ook op zoek en ja hoor een hele grote lange zwarte haar en nog 1.

Direct de mensen geroepen om bed te verschonen waren nog op de etage dus was snel gefikst. Spullen uitpakken en even relaxen.

Daarna het welkomstdrankje in hotel gaan nuttigen en afgesproken voor de avond en het eten. Na het opfrissen met z'n 6en in een busje naar Kuta, na wat omzwervingen toch op de goeie plek aangekomen en heerlijk gegeten. Met de taxi weer terug naar hotel en toen kwam de lange dag ten einde. Morgen meer.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Anneke:
    14 maart 2018
    Kamer ziet er mooi uit, nu maar afwachten wat jullie hier weer te zien krijgen. Veel plezier weer.
  2. Leo & Leny:
    14 maart 2018
    veel plezier he, ja de kamers zijn daar lekker ruim
  3. Yvonne:
    14 maart 2018
    Lekker vroeg op de dag, het Balinees dansen. Hebben jullie zelf nog een dansje laten zien?
    Weer een ander stukje Bali de komende dagen. We zien weer uit naar jullie verhalen.