Zoetermeer

7 augustus 2015 - Zoetermeer, Nederland

Zo en dat is dan weer het einde van onze tour door Amerika. We zijn  om 1.10 uur geland op Schiphol en om 1.35 bij de gate om uit te stappen. Lindsay vroeg zich al af of we op Rotterdam waren geland en over de weg verder gingen.

Na in Las Vegas iedereen er uitgelaten bij het vliegveld helaas de auto terug moeten brengen. Maar ja die kon niet mee helaas. Na het inchecken op de info borden te zien dat onze vlucht een half uur vertraging had. Gelukkig hadden we 3 kwartier om over te stappen op Minneapolis. Dit kenbaar gemaakt bij de desk en we zouden 20 min inhalen met vlieg daar naar toe. Voor de zekerheid werd er wel vast plek gereserveerd op vlucht de volgende dag!!! Na nog een half uur vertraging met instappen en wegvliegen wij op weg.

Een geweldig onweer op onze route en daar werd iedereen in het vliegtuig toch wel stil van. Het vliegtuig niet wat dat kraakte en piepte en bewoog alle kanten op. Dat was fijntjes gezegd niet prettig. Sommigen vonden het zelfs angstig. Maar ja we zijn toch gewoon geland in de stromende regen en 20 gr koeler als in Las Vegas.

In het vliegtuig hadden we gehoord dat het vliegtuig op ons zou wachten. We zaten gelukkig helemaal achterin dus vlug er uit ging ook niet echt Maar ja eindelijk uit het vliegtuig En jawel eindelijk werd Lindsay op waarde geschat en gingen wij in haar kielzog met golfkarretjes mee en scheurden met de andere Nederlanders naar ons vliegtuig naar Amsterdam.

Dus ruim op tijd voor onze vlucht naar huis. Tessa had al bijna haar ouders geappt dat we later zouden zijn maar dat was gelukkig niet nodig. Om zo snel mogelijk weer in het normale ritme te komen moest ik dus lekker gaan slapen en dus geen tijd voor mijn dagelijkse verhaaltje en de foto’s.

Vanmorgen heerlijk “uitgeslapen” geslapen tot 11.30 dus was op tijd voor ontbijt in vliegtuig wakker en waren we er zo.

Deze verhalen gaan nu stoppen natuurlijk en kan ik me verder richten op het volgen van de Mutsen in Amerika.

1. Anneke:
    7 augustus 2015
    welkom thuis! Fijn dat alles goed is gegaan. Nu lekker bijkomen.
  2. Leo & Leny:
    8 augustus 2015
    Nou jullie dan ook wel alles gehad heb ooit een enorm onweer boven Parijs meegemaakt en inderdaad afgrijselijk
    Maar bedankt voor je leuke verslagen en zijn blij dat jullie weer veilig terug zijn.
    Tot horens cq zien