Sedona

3 augustus 2015 - Sedona, Arizona, Verenigde Staten

Na een heerlijke nacht in Phoenix door naar Sedona was maar klein stukje van 2 uurtjes. Eerst naar het hotel om alvast de bagage neer te zetten en toen rond kijken in Sedona. Nou geweldig wat we daar hebben gezien, de foto’s zullen het bewijzen. Dachten eerst mooi slaapplekje voor naar de Grand Canyon park te gaan maar dat was het echt niet.
Verschillende mooie fotoplekken gevonden en met de kids naar het Slide rock State Park. Daar kon je lekker in het water een stukje door het gebergte afdalen, allemaal gladde stenen, sommige ook niet.

Na een paar uur daar doorgebracht te hebben naar het hotel en bagage naar de kamers gebracht en eerst maar even gezorgd voor een heerlijk koel blikje bier. Even in de ijskoeler gevuld met ijsblokjes en binnen 10 minuten een heerlijk koud pilsje.

De kids nog even zwemmen in het zwembad van het hotel en toen maar weer gaan eten. In 2e n deze keer want Mitchell wilde samen met Tessa romantisch samen eten!!! Zo dat scheelde weer in de prijs voor ons!

Pasta gegeten in een Italiaans restaurant en Mitchell en Tessa bij een BBQ tent. Ongeveer gelijk klaar en toen naar maar ijsje gehaald en naar het hotel. Na het gebruikelijke avond ritueel van foto’s  plaatsen en stukje schrijven wel met heerlijke koude blikjes vlakbij, nu maar weer slapen want morgen weer vroeg op en dan ga ik als het goed is ook de lucht in. We zullen zien ik ben er klaar voor camera’s ook.