Phoenix

2 augustus 2015 - Phoenix, Arizona, Verenigde Staten

Zo vandaag een aardig stukje van San Diego naar Phoenix was maar 354 mijl dus 570 km van Zoetermeer naar Parijs dus. Leuk voor op de zondag. Dus vroeg op pad en zonder ontbijt want dat was er deze reis niet. Dat moest dus onderweg nog gebeuren.
Bij een tankstation tank maar weer even bijgevuld is best te doen $3.40 ongeveer voor 1 gallon dat 3.78  liter. Das dus wel redelijk gelukkig gaat er aardig wat in de tank dus 10 of 12 gallon is het al snel.

De reis verliep heel voorspoedig en met een gangetje van goed 80 mijl op de teller zo’n 130 km per uur dwars door de woestijn en vlak langs Mexico naar Phoenix.

Rond 16.30 uur kwamen we daar aan. Onderweg hadden we al in de gaten dat de temperatuur rustigjes op liep naar een graadje of 40. Soms hoger. Die auto met airco is goud. Heerlijk temperatuurtje niet te koud maar zeker niet te warm.

Heet dat het is, ik ben zelfs het zwembad ingegaan met de rest, gekker moet het niet echt gaan worden. Gelukkig was het water niet al te nat volgens Mitchell, ik kon er wel in.

Daarna heerlijk gaan eten en nu is het echt bedtijd want morgen gaan we echt vroeg richting de Canyon.

1. Anneke:
    3 augustus 2015
    aha morgen the grand canyon en de helikopter vlucht dus ook? ? Dat wordt genieten van het mooie uitzicht van boven af. succes en veilige vlucht!!
  2. Leo & Leny:
    3 augustus 2015
    dat jij het water in durft knap hoor
    succes morgen met de vlucht he
    en dan langzaam weer terug dat wordt behoorlijk afkicken