Las Vegas

5 augustus 2015 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Zo vanmorgen echt vroeg op om naar het vliegveld van Tusayan te gaan net voor het begin van Grand Canyon Parc. Was vanaf Flagstaff krap anderhalf uur rijden en ik moest er om 9.45 uur zijn want om 10.15 uur ging ik vliegen.
Dus om 8 uur weggereden gingen we wel halen. Ja jammer dan midden op de highway gewoon verkeer stil omdat ze aan de weg bezig waren en er maar 1 baan beschikbaar was beide kanten op.

Saar hebben we een klein kwartier gestaan en toen moesten we weer op gang komen. Goed verhaal lekker kort, wij waren er dus om 10 uur rennend met camera’s om mijn nek en in mijn handen. Vertraging van half uur tot 3 kwartier. Pffffffffffffffffff.

Geluk bij een ongeluk. Dus even bijkomen en spullen op het gemak verder in orde gemaakt en instructiefilm gekeken. Portemonnee en paspoort aan Bea gegeven afscheid genomen van haar en de Kids (dit is op speciaal verzoek de kids) gevraagd of mijn levensverzekering nog was verhoogd en toen kon ik gaan.

Wat een geweldige belevenis om daar boven die afgronden te vliegen ik had het voor geen goud willen missen, was echt een geweldig verjaardagscadeau. Helaas was half uur toch snel voorbij en konden wij ons gaan opmaken voor het laatste tripje naar Las Vegas.

Was 4 uur rijden dus gaan met die banaan. Gelukkig dat er een 3,5l motor in ligt dus beetje op zijn staart getrapt, geen agenten gezien dus dat is allemaal goed gegaan. Rond 5 uur waren we in het hotel Circus Circus. FF inchecken, ja vergeet het maar stond zeker 100 man te wachten het was spitsuur. Uiteindelijk de koffers uit de auto en de kaartjes voor de kamer. Daarna weer snel de deur uit want er moest gegeten worden en we moesten inhalen wat we de vorige keer gemist hadden.

Dus lekker naar Ballagio, Paris en Venezia de fonteinen waren kapot dus die hebben we maar heel een gezien de rest was schitterend maar druk en heet, nu nog 40 graden. Gelukkig hebben ze vaak waternevels en je kan gesellie door de casino’s lopen koel maar wel druk.

Weet niet of er morgen nog wat van komt want om 1 uur de auto inleveren met pijn in ons hart, wat een geweldig ding. En om 16.05 gaat ons vliegtuig richting Minneapolis en vandaar naar Amsterdam.

LAS MSP :KL6679

Depart: 9:45pm

Arrive: 1:00pm Fri 07 Aug

1. Anneke:
    6 augustus 2015
    Fijn dat je weer heelhuids met beide benen op de grond staat, buurman! goede vlucht terug. Hopelijk op tijd deze keer en tot maandag.
  2. Leo & Leny:
    6 augustus 2015
    Goede reis waren leuke verslagen
  3. Hans en Getty:
    Goede reis terug. Hopen op geen vertraging. Tot morgen