Grand Canyon – Flagstaff

4 augustus 2015 - Flagstaff, Arizona, Verenigde Staten

Vandaag eerst een tocht van Sedona naar de Grand Canyon. Wat een schitterend natuurgeweld kregen we daar te zien de ene plek is nog mooier als de ander en de foto’s die we hebben zal nog aardig naar gekeken moeten worden. Met de bus het park door en dat is echt een aanrader. Maar helaas de horshoe niet geien was nog eens 2,5 uur rijden en daar hadden we helaas echt geen tijd voor. Het glazen plateau wat Bea heel graag wilde zien is ook geskipt en wel door de parkrangster.

Zij vertelde ons dat we er best naar toe konden de west rim daar was het maar het is geen onderdeel van het park en prive bezit. De entree naar “het park” bedraagt $40 en op de glazen brug 10 minuten rond lopen was nog eens $30 en dat allemaal pp. Dat werd het dus niet.

Naar vliegveld geweest maar voor vandaag geen plek meer helaas. Nu morgen ochtend om 10.15 uur afgesproken en gereserveerd. Daarna 1.5 uur rijden naar ons hotel in Flagstaff en daar ingecheckt en daarna lekker in Flagstaff gaan eten. Nu maar gaan slapen want dadelijk vroeg op pad want moet er wel op tijd zijn en dan door naar Las Vegas voor alweer onze laatste nacht in de states

1. Leo & Leny:
    5 augustus 2015
    Zo het zit er dus weer bijna op in ieder geval hebben jullie het naar de zin gehad.
    En zoals de foto's uitwijzen enorm veel gezien
    alvast welkom thuis maar ja nu eerst even die helivlucht he